1. Výběr zboží
Jednoduše si vyberte zboží na našich stránkách a vložte ho do košíku, kde máte následně možnost zboží objednat až k vám domů.
2. Objednání
Vybrat si produkt za příznivou cenu je tak snadné. Chcete-li být o novinkách informováni jako první, zaregistrujte svůj e-mail k odběru novinek z e-shopu a nic vám již neunikne. Prodávající si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku spotřebitele v případě zjevné tiskové chyby týkající se ceny, popisu nebo obrázku výrobku v katalogu výrobků prodávajícího, a to v jakékoliv fázi vyřízení objednávky.
3. Platba
Nabízíme více možností platby. Můžete si tak vybrat způsob, který Vám nejvíce vyhovuje:
Dobírka - tomto případě bude k ceně připočítané tzv. dobírkovné 39 Kč.
Platba online převodem (zabezpečuje platební brána GoPay).
Platba online platební kartou (zabezpečuje platební brána GoPay).
Aktuální ceny plateb jsou dostupné v košíku.
4. Dodání zboží
Balíček je připraven k expedici obvykle do 2 dnů. Pokud si přejete zaslat balíček na jinou adresu, uveďte ji při zadávání objednávky. Zboží doručujeme prostřednictvím České pošty. Náklady na poštovné a balné jsou ve výši 89,- Kč při využití služby Česká pošta -"do ruky" a dopravce GLS 109 Kč. Nabízíme také možnost vyzvednutí zásilky na některém výdejním místě Zásilkovna.cz. Náklady za využití této služby činí 85 Kč. V případě, že je Vaše objednávka doručena ve více balících, jsou tyto náklady účtovány pouze jednou.
5. Reklamace
Reklamované zboží doručte zpět na adresu našeho zásilkového obchodu spolu s vyplněným reklamačním listem.
V reklamačním listu (zadní strana dodacího listu), prosím, uveďte přesný popis závady nebo důvodu vrácení zboží a označte požadovaný způsob vyřízení reklamace. Reklamační list oddělte a přiložte k reklamovanému zboží.
Postup při reklamaci zboží:
- Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
- Reklamované (nebo vracené) zboží s přiloženým reklamačním listem doručte na adresu: Vyprodej-slevy, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
- Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
- Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.
- Použité zboží zasíláme k odbornému posouzení.
- V případě uznané reklamace a výměny zboží Vám nebudeme znovu poštovné a balné účtovat.
- Zbylou část dokladu - fakturu - si pečlivě uschovejte.
Spotřebitel je oprávněn v případě sporu řešit tento spor prostřednictvím mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, prostřednictvím České obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, +420 296 366 360. Internetová adresa subjektu zajišťujícího smírné řešení sporů je http://www.coi.cz .
6. Záruka vrácení peněz
Nebudete-li z jakéhokoli důvodu s vybraným zbožím 100% spokojeni a vrátíte ho zpět ve lhůtě 14 dní od jeho doručení, zboží Vám vyměníme nebo vrátíme zpět peníze. (Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.) Zboží nám doručte zpět s vyplněným reklamačním listem. V případě, že ve lhůtě 14 dní vracíte zpět všechno objednané zboží včetně dárků nebo dalších výhod a požadujete vrácení peněz, uhradíme Vám i náklady na poštovné a balné odpovídající výši nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Postup při vrácení zboží:
- Jednotlivé druhy zboží vraťte, prosím, v originálním obalu, je-li to možné.
- Vracené zboží s přiloženým reklamačním listem doručte na adresu: Vyprodej-slevy, Dělnická 390, 532 36 Pardubice 2.
- Podací lístek od zásilky si uschovejte jako doklad o jejím odeslání.
- Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme.